domingo, 13 de febrero de 2011

Sorteo de 2 entradas + 2 CD's

ATENCIÓN! Quieres venir este sábado al concierto de Pezkillando y CTC pero no quieres gastarte 4 chavos? Aún no tienes el nuevo CD del grupo pero eres tan tacaño que no te quieres gastar 5 euros? Pues ahora llega la solución a ambos problemas!! 



Desde este blog te proponemos lo siguiente: déjanos un comentario con 2 razones para NO VOTAR a Pezkillando en el concurso de música de Badalona (http://www.concursbdn.cat/bands/view/186). El comentario más original será el ganador de 2 entradas para el sábado 19 de febrero y 2 copias del disco "Hijos Punk" de Pezkillando. 
NOTA: Puedes añadir tus comentarios con tu nombre en la parte inferior de este texto. Si resultas ganador nos pondremos en contacto contigo y podrás recoger tu premio en taquilla.

18 comentarios:

  1. Como publicar un commentario:
    A ver, para los que no sepais como publicar vuestro comentario os lo explico (es muy fácil):
    1) Escribid vuestro comentario
    2) Clickar en el menú desplegable de "Comentar como" y seleccionar un perfil. Sino tenéis ninguna cuenta de las que os pide, publicad como "Anónimo" y firmad con vuestro nombre para que podamos saber quien sois.
    3) Clickar en "Publicar comentario" y ganad el premio!!
    Es fácil!! Saludos!!

    ResponderEliminar
  2. jo no voto a pezkillando perque el baixista no em cau be es feo, fa pudor i es molt prepotent...entre d'altres coses desagradables jejeje!!
    Amunt PEZKILLANDO!!!!!
    SANXEZ

    ResponderEliminar
  3. jo no els voto xk son mol dolents tokan i desde k tenen el cd fan pleibak!!!!pinyi i sou una colla de borratxos¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

    ResponderEliminar
  4. perdre temps per a una merda de grup que no sap toca i que lunic que sap fe es crida? paso...

    moreno

    ResponderEliminar
  5. Jo MAI els votaria perque hi ha concerts que nomes fan 3 vegades la cançó de furcias... i el guitarra no veu alcohol. Només quan la sanxes reconegui que s'ha presentat a FAMA els votaré. cosa que veig MOOOOLT dificil.

    Daniééé

    ResponderEliminar
  6. jo no els votaria perque soc un rata ke no em gastaria 5 lebros x aquesta basura de cd i perque vui anar a vere el concert de CTC, no el dels pezkis... és més, no faig això desde el meu portatil per a que no m'entrin coses rares de virus o algo x entrar en aquesta classe de foros.

    Paqui. La mare del danieee.

    si guanyo truqueu al dani

    ResponderEliminar
  7. JO NO ELS VOTARIA.. PERO M'HAN AMENAÇAT A QUE HO FAGI APART LA MUSICA ES MOLT SEMBLANT A LA DE MOZZART.... :=)

    MARTA

    ResponderEliminar
  8. Jo no els votaria!!! una perquè seu tenen molt cregut! van de famosos! Sobretot el baixista se li ha pujat els fums...no pot ser això!! xDDDDDDDD

    Sempre amunt!!


    JO!!!

    ResponderEliminar
  9. Jo no els votaría ja que si ningú i posa fré, tot indica que que aquest grup tindrá un éxit inaudit, i això els catapultaria cap a la fama i la popularitat (molta pasta, a raudals!), cosa que evidentment, acabaria per destruir el que ara son: Una colla d'amics que toquen de puta mare! L'altre motiu es perque no hi pensaria en votar-los, si ningú m'ho recordes! XD

    Salut (Damià)

    ResponderEliminar
  10. Votar? no pas!
    es pensen ke son molt fills del punk pero son mileuristes!!
    pezkillando es la explotación de la Anarkía y votar-los sería un pas enrere per la llibertat i un pas endevant al feixisme!


    Molt radical? jajaja

    -Albarkía-

    ResponderEliminar
  11. Perque sempre toquen super ciegos i a part tenen la cara deforme

    Alba

    ResponderEliminar
  12. DESCARTES (FILÓSOFO BAJISTA)---FUMANDOSE UN PORRO----DIJO: SER O NO SER, ESA ES LA CUESTIÓN....VOTAR A PEZKILLANDO O NO VOTAR...

    PLANTEÓ:

    NO IR AL OTORRINO DESPUÉS DE UN CONCIERTO,
    NO SALTAR COMO UN SUBNORMAL,
    NI OLER A SUDOR NI ALCOHOL.

    NO FOMENTAR FRENESÍ NI ÉXTASIS MUSICAL,
    NI VACILAR COMO UN GAMBERRO ANIMAL....

    ASÍ, DESCARTES, UN DIA inovando infinitud de planteamientos sabios y sanos mientras se quedaba en casa oliendo purificadamente bien relajandose y tomandose una copa de agua mineral natural, DECIDIÓ

    NO SER...
    ANTES QUE....

    SENCILLAMENTE,
    SER...

    GMA

    ResponderEliminar
  13. jo no els votaria perke el baixista ja no es el jové. ES EL RICKY RUBIO!!!

    ResponderEliminar
  14. a de mes ens van fotre el primer lloc al pp marin.
    si si si tu tu tu si tu riky rubio

    txavi.c.t.c.

    ResponderEliminar
  15. continueu aixi! sou molt bon grup!

    ResponderEliminar
  16. jo no us votaria, a mes si em toquessen les entrades tindrieu 2 persones menys d epublic xq de totes maneres no penso vindre. i els CDs no serveixen ni x revendrels al top manta!
    KEOSDEN!

    ResponderEliminar
  17. Joo no us votaria per que teniu cara esponja, i sou uns putos demacrats en los vostres caps me fai una puta amanida en salsa rosaaa!
    La vostra música, li foto al meu gos per a que vaigui a cagar!!!
    Sou mes feeos que pegar a un pare en un mitjó suaat ;)
    veengaaa nooiis!

    Laa de l'ebre !!

    ResponderEliminar
  18. GUANYADORS DE LES ENTRADES I ELS CD,S:
    1- AMB 10 VOTS EL K A FIRMAT COM A KEOSDEN!!!
    2 AMB 9 VOTS EL DANI I PAQUI MARE DEL DANI!!!
    3- AMB 6 VOTS LAA DEL EBRE!

    EL PREMI ES PER A KEOSDEN!! XO FIQUEUSE AMB CONTACE AMB NOSALTRES ELS 3 A PEZKILLANDO@GMAIL.COM PERQUE EN CAS DE QUE NO APAREGUI EL GUANYADOR EL SEGUENT SERA EL SEGON....I AIXI REITERADAMENT...JAJAJAJA
    AUPA!!!!!!

    ResponderEliminar